Tiden

Ja tiden finns inte riktigt till för att blogga och uppdatera er , men tänkte försöka nu iaf ett tag men får se hur det går.
Livet flyter på och lilleman har fortfarande ont i sin lilla mage, men det börjar ta sig , men han är en riktig nattsuddare vill inte somna förens 23-24 om kvällarna fast man försöker få in lite rutiner med nattning osv , mamman här är trött , imorse så vakna han vid 5 som vanligt tutta han och han somna om , och det kändes som jag bara sovit i 10 minuter innan jag hörde hur han böka i sängen bredvid igen men då var kl 8 så då var det morgon, men kändes inte direkt som man sovit något alls ;D
 
Vi har nu börjat hus jakten förfullt för o se om vi kan hitta något som passar oss bra :D känns skönt vi kan börja kika efter något som gör att lilleman kan växa upp i iaf :D
vi har väl börjat försöka planera sommaren lite iaf och se vad vi kan göra med en 4 månaders även dopet är bokat och inbjudningskorten är på G ska bara få hem de så jag kan skicka iväg de. känns väldigt nervöst inför dopet och allt som ska göras för det blev väldigt hastigt men det löser sig :D
 
Ne nu ska jag passa på att röja och plocka medans han äntligen vilar sina fina blå :D
 
sliten mamma ...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback