Huset

Åh jag vill flytta , NUUUU helst nyss skulle jag vilja flytta :) finns så mkt fint som man skulle vilja ha också men måste behärska sig för är annat som ska fixas inför flytten osv det kostar helt klart :D
imorn ska lilleman få sin 3 månaders spruta och jag fasar rejält för det över hur dålig han kmr att bli men det är så svårt och säga , men han har haft en liten gnällig period ett tag nu i fredags var vi på ockelbomarknaden och fy fasa vad jag kallsvettades när vi äntligen var påväg därifrån tror allt hände han hade ont han var hungrig han kissa igenom blöjan vilket han inte gjort sen han var typ nyfödd så ja man fick känna på hur det var att vara småbarnsförälder helt klart :) men är bara göra det bästa av det.
 
Jag svävar på moln helt klart och är i min älskade bebisbubbla och allt kmr verkligen till det bättre, det märks det blir bättre med lilleman och jag och erik blir säkrare och lär oss och även så märks det att vi lärt känna våran lilla individ och hur han fungerar. sen självklart finns det gnälliga dagar osv och ibland väldigt mkt magont men det tar sig och jag vet vad jag ska göra.
att bli mamma är det helt klart bästa som hänt mig :)
 
shoppade en massa nytt till lilleman förra veckan då han växer så det knakar :D
bjuder även på en bild på huset :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback