Trött

Denna helg har det inte varit många knop. går in på sista jobb veckan och är skönt vara utvilad. Har krånglat med försäkringskassan men det är nog löst nu förhoppningsvis haha :)
Hade myskväll med karln i fredags och det är inte allt för ofta det händer. och igår så pysslade vi här i hemmet och sen åkte vi mot valbo och jag beställde ny telefon innan min tackar helt för sig. den får för sig ibland att den inte vill göra detsamma som jag , haha . sen åkte erik o jobba och jag slog mig ner i sängen med en godispåse och tittade på melodifestivalen , börjar bli less på att ha denna mage och tyngd, man har ont och ingen ställning du sitter eller ligger i är bekväm så det är skönt det bara är några veckor kvar nu.
 
Idag har vi tittat på hockeyfinalen som många andra men det gick som det gick :) E åkte nyss o jobba och jag ska väl som vanligt bara ta det lugnt och kanske pyssla lite med lillemans saker, har nu packat BB-väskan iaf så det är klart , bara att installera babyskyddet kvar nu sen är vi redo för hans ankomst :)
 
unnade mig jordgubbar , glass och vaniljvisp idag , satt riktigt fint :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback