Sjukdom

Ja det märks man närmar sig förlossningen, 55 dagar kvar till BF och jag har haft svårt sova men nu märks det att det blir mer, jag har verkligen sovit jätte dåligt de senaste dagarna. jag har varit hemma då jag sovit jätte dåligt och även lyckats dragit på mig förskylning och halsont från helvetet så säga , men imorn kör vi igen och efter denna vecka jobbar jag bara 10 dagar till. känns sjukt att jag snart vara hemma ett bra tag.
 
Ska bli skönt dock att få vila upp sig speciellt nu när sömnen börjar bli ett problem.
 
har legat o tittat på OS nu dessa dagar och idag sprinten för damer och herrarna, synd det inte gick vägen för damerna men kan säga att herrarnas final var ju det bästa som kunde hända i en os-final haha så klockrent satt bara o skratta så oförutsägbart att det skulle sluta så , men kul med 2 svenska medaljer :)
För er som inte vet så är jag ju en sån tjej som gillar idrott och följa sport så jag längtar rejält tills imorn då herrarnas hockey drar igång :D det går ju riktigt bra för damerna hittils så hoppas det går likadant för herrarna :D
 
 
Fick låna en mys Malva också här, och jag säger då de mina syskonbarn har en tendes och somna på sin moster , var riktigt mysigt och tänka sig snart har jag min egna son sådär mot mitt bröst o myser , Åh längtar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback