Helg igen

Ja nu är det helg igen och jag passar på att ta det så lugnt som möjligt , men igår var det full fart , först jobb sen hem och vända sen mot valbo och träffa syster med barn och även mamma , ville kika nya skor men så svårt välja nu osv och vad jag vill ha för något. så det fick vara :) sen hem igen en sväng sen ner mot stan för att käka med mina kollegor som avslut på min tid hos dom. så var helt slut när jag kom hem och däckade påengång :)
 
idag så började jag dagen med att sova ut ända till kl 10 haha länge för o vara mig, sen har jag plockat och donat och nu ska jag unna mig ett bad och se på filmen frost haha :D
 
Minnen från en av världens bästa sommrar , summerburst 2013 är verkligen något jag aldrig kmr glömma , synd att man inte kan gå detta året men lilleman är för liten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback