Försöker

Haha jag är inte duktig på att hålla saker och ting, men jag har haft mycket att tänka på och göra nu på slutet, jag har nu 1 dag kvar av semestern och på måndag börjar allvaret igen , kul ha något och göra men det är grymt skönt o ha varit ledig.
 
Igår var jag på gyllene tider och det var grymt , älskar GT och deras låtar , dock förstår jag inte poängen med att ta sig dit dyngraka , vad får man ut av konserten då?
I måndags var jag mamma och syster med barn till furuvik och hade det jätte mysigt och roligt , vilmutt och jag åkte massa karuseller och han hade väldigt roligt.
 
idag är det någon stadsfest här i stan så ska väl ner o kika om dom har langos haha mums! :D
och imorgon beger vi oss till ullared för shopping :D
 
har bilder på alla dagarna men de är på mobilen så får se när jag slänger upp de :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback